واكنش عبدالهى به مصدومیت شماره ٨ استقلال  

سرپرست تيم فوتبال استقلال نسبت به صحبت هاى مطرح شده درباره مصدوميت جبارى واكنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به جذب مجتبى و حضور اين بازيكن در اردوى ارمنستان و از طرفى انجام تمرينات و بدنسازى به گوش مى رسد كه اين بازيكن از ناحيه پا دچار مصدوميت شده و در همان راستا نيز او روز گذشته نيز تمرينى با تيم انجام نداده است.

از طرفى شنيده مى شود با توجه به ديدار تداركاتى امروز استقلال مقابل پارس جنوبى نيز اين بازيكن به استراحت بپردازد.

در همين راستا سرپرست تيم فوتبال استقلال نسبت به صحبت هاى مطرح شده واكنش نشان داد و درباره وضعيت جبارى به خبرنگار ما گفت :در ابتدا بايد بگويم هيچ بازيكن مصدومى در اردو نداريم و با توجه به اينكه بچه ها در دوره انجام كارهاى بدنسازى هستند به اين ترتيب طبق صلاح ديد كادر فنى و منصوریان به تمامى بازيكن به يك اندازه فشار وارد نمی شود و بعضى ها كمتر تمرين مي كنند و در طرف مقابل هم بعضى از بازيكنان بيشتر تمرين مى كنند.

 وى ادامه داد :مك درموت بدنساز بسيار خوب و با تجربه است و اين مربى تمام كارهاى تمرينى خود را روى اصول و برنامه انجام مى دهد و تمرینات با مشورت کادر فنی و منصوریان برگزار می شود .با اين وجود جبارى نيز جزو بازيكنانى است كه كمتر تمرين مى كند.

مشکل مالی برای اردوی ارمنستان نداریم

عبدالهى درباره اينكه گفته شده يكى از اعضاى كادر فنى هزينه هاى كمپ ارمنستان را به دليل مشكلات مالى پرداخت كرده يا خير توضيح داد: در اردوى ارمنستان بحث مشكل مالى وجود ندارد و همه طبق روال پيش مى رود .طبق روال مقدارى از هزينه هاى ابتدايى پرداخت شده و در پايان اردو نيز تسويه حساب كامل صورت مى گيرد .به اين ترتيب هم اكنون همه چيز در اردو عادى است و بازيكنان به خوبى تمرينات خود را پشت سر مى گذارند.

سرپرست استقلال همچنين درباره اينكه گفته مى شود منصوريان در نظر دارد با بررسى وضعيت جبارى ، جپاروف را جايگزين كند يا خير گفت : وضعيت حضور اين دو بازيكن در تيم ارتباطى با يكديگر ندارد و بايد بگويم زمانى كه جبارى به استقلال پيوست جپاروف با تيم قرارداد يك ساله داشت.

عبدالهى درباره حضور جپاروف در اردوى استقلال گفت: اين بازيكن پس از توافقاتى كه با مديران باشگاه انجام داده در صورت رفع مشكل رواديد به اردوى ما اضافه مى شود تا به اين ترتيب همراه تيم به آلمان بيايد.

سرپرست استقلال درباره حضور دوباره رابسون در اين تيم نيز اظهار داشت: اين بازيكن تنها با رفع مشكل و صادر شدن رضايت نامه از باشگاه برزيل مى تواند به تيم ما اضافه شود.

عبدالهى درباره اينكه گفته مى شود شجاعيان نيز مصدوم است گفت: اصلا چنين چيزى صحت ندارد و تمامى بازيكنان در سلامت هستند. پادوانى نيز اين روزها با آب درمانى و فيزيوتراپى خيلى زود به تركيب اضافه مى شود.

انتهای پیام/

جباری مصدوم نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار